Se ten algún tipo de incidencia sobre o Portal de Trámites e Reclamacións ou o seu funcionamento, ou ben quere facernos chegar as súas suxestións para que o melloremos pode dirixirse a nós remitíndonos debidamente cuberto o formulario que se facilita na zona da dereita.
- Para iso deberá cumprir o formulario incluíndo neste: a data da incidencia e o motivo da súa notificación. É importante que describa de forma cronolóxica o sucedido facilitando unha explicación concisa do problema ou suxestión.
- Indique se desexa recibir a correspondencia relativa á presentación da súa queixa ou suxestión por correo ordinario, por correo electrónico, etc.
Para iso unha das seguintes vías:
- SERVIZO TELEMÁTICO: Accedendo ao formulario online e cubríndoo debidamente. O servizo permite achegar ficheiros e devolve un xustificante electrónico asinado por Aena como constancia de que quedou rexistrada a súa queixa ou suxestión. En caso de realizar a queixa ou suxestión con certificado dixital, o cidadán ten a opción de realizar o seguimento no apartado "Os meus trámites".
- CORREO ELECTRÓNICO: Remitíndonos un correo electrónico ao enderezo: administracionelectronica@aena.es achegando o formulario descargable de queixa ou suxestión debidamente cuberto, ou ben no caso de calquera problema técnico a: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
- VÍA PAPEL: Unha vez cuberto correctamente o formulario descargable de queixa ou suxestión pode imprimilo e presentalo no rexistro xeral de calquera centro de Aena, ou nos mostradores de atención ao público de calquera aeroporto. Se o prefire, pódeno-lo enviar por correo postal ao seguinte enderezo:
Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións
Trámites e Reclamacións
C/ Peonías 12.
28042 Madrid.