Queixas e suxestións técnicas relativas ao Portal de Trámites e Reclamacións e o seu funcionamento

Este servizo permite a formulación de queixas e suxestións técnicas sobre o Portal de Trámites e Reclamacións e o seu funcionamento garantindo os medios dispoñibles.

Acceso ao trámite

Que é o Portal de Servizos Telemáticos e que implica

  • É o enderezo electrónico dispoñible para os cidadáns a través de redes de telecomunicacións cuxa titularidade, xestión e administración corresponde a Aena no exercicio das súas competencias.
  • Dispón de sistemas que permiten o establecemento de comunicacións seguras sempre que sexan necesarias.
  • A publicación no Portal de Trámites e Reclamacións de informacións, servizos e transaccións respectará os principios de accesibilidade e usabilidade de acordo coas normas establecidas ao respecto, estándares abertos e, no seu caso, aqueles outros que sexan de uso xeneralizado polos cidadáns.
  • Permite a identificación do titular, así como os medios dispoñibles para a formulación de suxestións e queixas técnicas.

Como presentar unha queixa ou suxestión técnica por vía telemática

Se ten algún tipo de incidencia sobre o Portal de Trámites e Reclamacións ou o seu funcionamento, ou ben quere facernos chegar as súas suxestións para que o melloremos pode dirixirse a nós remitíndonos debidamente cuberto o formulario que se facilita na zona da dereita.
 
  • Para iso deberá cumprir o formulario incluíndo neste: a data da incidencia e o motivo da súa notificación. É importante que describa de forma cronolóxica o sucedido facilitando unha explicación concisa do problema ou suxestión.
  • Indique se desexa recibir a correspondencia relativa á presentación da súa queixa ou suxestión por correo ordinario, por correo electrónico, etc.
Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións
Trámites e Reclamacións
C/ Peonías 12.
28042 Madrid.
 

Quejas y sugerencias relativas al portal de servicios online y su funcionamiento

Contacta

Servizos de telefonía ( +34) 91 321 1000

Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano

Tes unha discapacidade auditiva? De 7:00 a 23:00 horario peninsular. Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano
Acceder
Logo Aena