Izapideak eta Erreklamazioak Atariaren edo haren funtzionamenduaren inguruan gorabeheraren bat izanez gero, edo zure iradokizunak egin nahi badizkiguzu, zerbitzua hobetze aldera, guregana jo dezakezu eskuineko atalean agertzen den formularioa behar bezala beteta bidaliz.
- Horretarako, formularioa bete beharko duzu, honakoak adierazita: gorabeheraren data eta jakinarazpenaren arrazoia. Garrantzitsua da gertatutakoa forma kronologikoan deskribatzea, arazoa edo iradokizuna zehaztasunez azalduta.
- Adierazi kexaren edo iradokizunaren erantzuna posta arruntaren bidez, posta elektronikoz edo nola jaso nahi duzun.
Horretarako, erabili ondorengo bideren bat:
- ZERBITZU TELEMATIKOA: On line inprimakian sartuta eta hura dagokion bezala beteta. Zerbitzuak aukera ematen du fitxategiak eransteko, eta Aenak sinatutako egiaztagiria ematen du, kexa edo iradokizuna erregistratu denaren seinale. Ziurtagiri bidezko kexa eta iradokizunen kasuan, herritarrak horien jarraipena egin dezake "Nire izapideak" atalean.
- MEZU ELEKTRONIKOA: Ondorengo helbidera mezu elektronikoa bidalita: administracionelectronica@aena.es, behar bezala betetako kexa edo iradokizunetarako inprimaki deskargagarria erantsiz, edota, edozein arazo tekniko izatekotan, hona: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
- GUTUN BIDEZ: Kexa edo iradokizunetarako inprimaki deskargagarria behar bezala bete ondoren, inprimatu eta Aena-eko edozein zentrotako erregistro orokorrean edo edozein aireportutako jendearentzako arreta mahaietan aurkez dezakezu. Nahi izanez gero, posta bidez helaraz diezagukezu, ondorengo helbidera:
Informazio eta Komunikazioaren Teknologien Zuzendaritza
Izapideak eta Erreklamazioak
C/ Peonías 12.
28042 Madril.