Reclamacións relativas aos procesos de selección externa de persoal

A través deste servizo recóllense e aténdense as reclamacións relacionadas cos procesos de selección de persoal.

Como presentar unha reclamación

Para poder presentar unha reclamación relacionada con algunha das convocatorias de selección externa na que vostede estea a participar, deberá cubrir o formulario de reclamacións, en forma e prazo, de acordo co establecido nas Bases da Convocatoria e nas diferentes resolucións emitidas pola Comisión de Valoración no apartado Bases/Doc. do Portal de Emprego de Aena: https://empleo.aena.es
 
En caso de que a súa reclamación non estea relacionada con algunha das Convocatorias de Selección, pero si estea relacionada coa área de selección, deberá dirixirse a través de correo electrónico aos seguintes enderezos:
 

Contacta

Servizos de telefonía ( +34) 91 321 1000

Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano

Tes unha discapacidade auditiva? De 7:00 a 23:00 horario peninsular. Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano
Acceder
Logo Aena