Queixas e suxestións relativas aos servizos prestados a través da Web Pública de Aena

Servizo de xestión e tramitación de reclamacións, queixas e suxestións relativas ao funcionamento da web Pública de Aena e os servizos que nela se ofrecen.

Acceso ao trámite

Sobre

A Dirección de Comunicación de Aena é a unidade responsable da xestión e mantemento de:
A través da Web Pública de Aena vostede pode acceder a toda a información xeral de Aena S.M.E., S.A. e aos servizos que esta ofrece (reserva de aparcadoiro, servizos VIP e asistencia Sen Barreiras, entre outros), así como obter información sobre:
  • Voos nos aeroportos da rede de Aena en tempo real (aplicación Infovoos).
  • Contratación (de obras, subministracións e servizos).
  • Contratación comercial.
  • Equipaxes, documentación e seguridade.
  • Relación con accionistas e investidores.
  • Rutas e incentivos para compañías aéreas.
  • Oportunidades de negocio nos aeroportos.
  • etc.

Como presentar unha queixa ou suxestión

Se ten algún tipo de incidencia na consulta da información ofrecida ou as aplicacións dispoñibles na nosa páxina web, ou ben quere facernos chegar as súas ideas ou suxestións para axudarnos a mellorar os servizos prestados a través da web pública de Aena, pode contactar connosco mediante a presentación telemática do formulario para o efecto, ou descargando o formulario-papel que lle ofrecemos na zona da dereita.
 
En caso de utilizar o noso formulario papel descargable, pregámoslle nolo faga chegar por correo ordinario ao seguinte enderezo:
 
Unidade Web Pública de Aena
C / Peonías, 12
28042 MADRID (España)

Contacta

Servizos de telefonía ( +34) 91 321 1000

Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano

Tes unha discapacidade auditiva? De 7:00 a 23:00 horario peninsular. Atendémolo as 24 horas do día, todos os días do ano
Acceder
Logo Aena