Si teniu cap tipus d'incidència sobre el Portal de Tràmits i Reclamacions o el seu funcionament, o si ens voleu fer arribar els vostres suggeriments perquè el millorem, us podeu adreçar a nosaltres remetent-nos degudament emplenat el formulari que es facilita a l'àrea de la dreta.
- Per a això haureu d'emplenar el formulari i incloure-hi: la data de la incidència i el motiu de la vostra notificació. És important que descrigueu de manera cronològica allò succeït, amb una explicació concisa del problema o del suggeriment.
- Indiqueu si voleu rebre la correspondència pel que fa a la presentació de la vostra queixa o suggeriment per correu ordinari, per correu electrònic, etc.
Podeu fer-ho a través d'una de les vies següents:
- SERVEI TELEMÀTIC: Accedint al formulari en línia i emplenant-lo degudament. El servei permet adjuntar fitxers i torna un justificant electrònic signat per Aena com a constància que ha quedat registrada la queixa o suggeriment. En cas de fer la queixa o suggeriment amb certificat digital, el ciutadà té l'opció de fer el seguiment en l'apartat "Els meus tràmits".
- CORREU ELECTRÒNIC: Remeteu-nos un correu electrònic a l'adreça: administracionelectronica@aena.es adjuntant el formulari descarregable de queixa o suggeriment degudament emplenat o, en el cas de qualsevol problema tècnic, a: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
- PAPER: Un cop emplenat correctament el formulari descarregable de queixa o suggeriment, el podeu imprimir i presentar al registre general de qualsevol centre d'Aena o als taulells d'atenció al públic de qualsevol aeroport. Si ho preferiu, podeu enviar-nos-el per correu postal a l'adreça següent:
Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions
Tràmits i Reclamacions
C/ Peonías 12.
28042 Madrid.