Queixes i suggeriments tècnics relatius al Portal de Tràmits i Reclamacions i al seu funcionament

Aquest servei permet la formulació de queixes i suggeriments tècnics sobre el Portal de Tràmits i Reclamacions i el seu funcionament garantint els mitjans disponibles.

Accés al tràmit

Què és el Portal de Tràmits i Reclamacions i què implica

  • És l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a Aena en l'exercici de les seves competències.
  • Disposa de sistemes que permeten l'establiment de comunicacions segures, sempre que siguin necessàries.
  • La publicació al Portal de Tràmits i Reclamacions d'informacions, serveis i transaccions respectarà els principis d'accessibilitat i usabilitat d'acord amb les normes establertes sobre això, estàndards oberts i, si escau, d'altres que siguin d'ús generalitzat pels ciutadans.
  • Permet la identificació del titular, així com els mitjans disponibles per a la formulació de suggeriments i queixes tècnics.

Com presentar una queixa o suggeriment tècnic per via telemàtica

Si teniu cap tipus d'incidència sobre el Portal de Tràmits i Reclamacions o el seu funcionament, o si ens voleu fer arribar els vostres suggeriments perquè el millorem, us podeu adreçar a nosaltres remetent-nos degudament emplenat el formulari que es facilita a l'àrea de la dreta.
 
  • Per a això haureu d'emplenar el formulari i incloure-hi: la data de la incidència i el motiu de la vostra notificació. És important que descrigueu de manera cronològica allò succeït, amb una explicació concisa del problema o del suggeriment.
  • Indiqueu si voleu rebre la correspondència pel que fa a la presentació de la vostra queixa o suggeriment per correu ordinari, per correu electrònic, etc.
Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions
Tràmits i Reclamacions
C/ Peonías 12.
28042 Madrid.
 

Quejas y sugerencias relativas al portal de servicios online y su funcionamiento

Contacte

Serveis de telefonia ( +34) 91 321 1000

Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any

Tens una discapacitat auditiva? De 7:00 a 23:00 en horari peninsular. Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any
Accedeix-hi
Logo Aena