Aireportuko eskubideen kudeaketaren gaineko erreklamazioak, kexak eta iradokizunak (FAKTURAZIOA)

Aireportuko eskubideen kudeaketa zerbitzu hauengatik: lurreratze-zerbitzuak, aerodromoaren joan-etorriak, meteorologia, segurtasuna, bidaiarien irteera, MUP, aparkalekua, pasabideak, zama, erregai- eta lubrifikatzaile-horniketa, lurreko laguntza eta beste zerbitzu batzuk. Kudeaketarako beharrezkoak diren agiriak aurkezteko aukera ere eskaintzen du zerbitzuak.

Honi buruz

Aire Segurtasunari buruzko uztailaren 7ko 21/2003 Legearen 68. artikulua, Abiazio Zibilerako Operazio-Segurtasuneko Estatu Programa ezartzen duen martxoaren 4ko 1/2011 Legeak aldatua.
 
68. artikulua. Aena, S.A.-ren "diru-sarrerak"
 
  1. Aena, S.A.-k bere lanak egitean jasotzen dituen diru-sarrera guztiek prezio pribatua izango dute, hurrengo atalean xedatutakoak izan ezik.
  2. Izaera publikoko ondasun-prestazioak izango dira aipatu sozietateak hurrengo kasuengatik jasotzen dituen prestazioak:
    1. Aireportu zibiletako eta batera erabiltzen diren pistak erabiltzeagatik, aireontzietarako trafiko zibilarentzat irekitako hegazkin-baseak erabiltzeagatik, baita horiek erabiltzeko zerbitzu jakin batzuk izateagatik, aireontzi, bidaiari eta salgaietarako lurreko laguntzarako zerbitzuak izan ezik.
    2. Aireportuko kudeatzaileak ematen dituen aerodromoko aireko joan-etorrien zerbitzuengatik. Horrek ez du eraginik izango behar bezala egiaztatuta dauden airezko joan-etorrien zerbitzuak, hark kontratatu eta Sustapen Ministerioak horretarako izendatutakoak, ematen dituztenengan.
    3. Aireportuko kudeatzaileak ematen dituen meteorologia-zerbitzuengatik. Horrek ez du eraginik izango behar bezala egiaztatuta dauden eta Ingurumen, Landagune eta Itsas inguruneko Ministerioak horretarako kontratatu dituen meteorologia-zerbitzuak ematen dituztenengan.
    4. Aireportuko guneetan bidaiariak eta ekipajeak ikuskatzeko eta kontrolatzeko zerbitzuengatik.
    5. Bisitariak sartu ezin diren aireportuko terminaletako zonaldeak eta aireportuko zerbitzu osagarriak bidaiariek erabiltzeagatik.
    6. Bidaiariak oro har mugitzeko zerbitzuengatik eta mugikortasun urriko pertsonen mugikortasunerako behar diren laguntza-zerbitzuengatik (MUPak), aireportura iritsi eta hegazkineraino joateko, edo bertatik irteera-gunera, hegazkinera igotzeko edo hegazkinetik jaistea barne.
    7. Aireportuetan aireontziak aparkatzeko zonaldeak erabiltzeagatik.
    8. Aireko konpainiek dituzten pasabide teleskopikoen bidez bidaiariak hegazkinera igotzeko eta hegazkinetik jaisteko aireportuan dauden instalazioak erabiltzeagatik, edo pasabide bat beste erabiltzaile batzuk erabiltzea ekiditen duten plataformak erabiltzeagatik.
    9. Salgaiak kargatzeko eta deskargatzeko aireportuko gunea erabiltzeagatik.
    10. Erregaiak eta lubrifikatzaileak garraiatzeko eta hornitzeko aireportuko gunea erabiltzeagatik, horiek garraiatzeko eta hornitzeko modua edozein dela ere.
    11. Beste kontra-prestazio jakin batean grabatuta ez dagoen lurreko laguntzarako zerbitzuak emateko aireportuko gunea erabiltzeagatik.
  3. Arestiko atalean aipatu diren izaera publikoko ondare-prestazioen zenbatekoak urtero eguneratu ahal izango ditu Estatuko Aurrekontu Orokorren Legeak, III. kapituluan xedatutakoari jarraiki.
  4. Ez dira ordainduko Espainiako Estatuko aireontziek, autonomia-erkidegoen eta tokiko beste erakunde batzuek emandako zerbitzuengatik 2. atalean aipatutako izaera publikoko ondare-prestazioak, baldin eta merkataritzakoak ez diren zerbitzu publikoak egiten badituzte eta Estatuko aireontzi atzerritarrek, diren estatuaren arabera, Estatu Espainiarreko aireontzien salbuespen analogoak eskaintzen badituzte.

Nola aurkeztu kexa bat

Herritarrak erreklamazioa, kexa edo iradokizuna aurkeztu ahal izango du. Horretarako, inprimakia deskargatu, behar bezala bete eta bidali egin beharko du, jarraian agertzen den edozein helbidetara; edo, hala nahiago badu, “Prozesurako sarbide telematikoa” atalean dagoen estekaren bitartez.

Kontaktua

Unitate arduraduna:

Aena
Zuzendaritza Ekonomiko-administratiboa Diru-sarreren Kudeaketa Ekonomikorako Atala

Posta helbidea:
Peonias kalea, 12
28042 Madril
Helbide elektronikoa:

facturacion@aena.es

Kontaktua

Telefonia zerbitzuak ( +34) 91 321 1000

Zure esanetara gaude eguneko 24 orduetan zehar, urteko egun guztietan

Entzumeneko desgaitasunen bat al duzu? 7:00etatik 23:00etara, penintsulako ordutegian. Zure esanetara gaude eguneko 24 orduetan zehar, urteko egun guztietan
Sartu
Logo Aena