Queixes i suggeriments relatius als servicis prestats a través del web públic d'Aena

Servici de gestió i tramitació de reclamacions, queixes i suggeriments relatius al funcionament del web públic d'Aena i dels servicis que s'hi oferixen.

Accés al tràmit

Sobre

La Direcció de Comunicació d'Aena és la unitat responsable de la gestió i el manteniment de:
A través del Web Públic d’Aena es pot accedir a tota la informació general d’Aena SME, SA i als serveis que esta ofereix (reserva de pàrquing, serveis VIP i assistència Sin Barreras, entre d’altres), així com obtindre informació sobre:
  • Vols als aeroports de la xarxa d'Aena en temps real (aplicació Infovuelos).
  • Contractació (d'obres, subministraments i serveis).
  • Contractació comercial.
  • Equipatges, documentació i seguretat.
  • Relació amb accionistes i inversors.
  • Rutes i incentius per a companyies aèries.
  • Oportunitats de negoci als aeroports.
  • etc.

Com presentar una queixa o suggeriment

Si té algun tipus d'incidència en la consulta de la informació oferida o en les aplicacions disponibles a la nostra pàgina web, o si ens vol fer arribar les seues idees o suggeriments per a ajudar-nos a millorar els servicis prestats a través del web públic d'Aena, pot contactar amb nosaltres mitjançant la presentació telemàtica del formulari a este efecte o baixant el formulari-paper que li oferim a l'àrea de la dreta.
 
En cas d'utilitzar el nostre formulari paper descarregable, li preguem ens el faça arribar per correu ordinari, a l'adreça següent:
 
Unitat Web Pública d'Aena
C. Peonías, 12
28042 Madrid (ESPANYA)

Contacte

Serveis de telefonia ( +34) 91 321 1000

Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any

Tens una discapacitat auditiva? De 7:00 a 23:00 horari peninsular. Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any
Accedir
Logo Aena