Reclamacions relatius als processos de selecció de personal

A través d’aquest servei es recullen i atenen les reclamacions relacionades amb els processos de selecció de personal.

Com presentar una reclamació

Per poder presentar una reclamació relacionada amb alguna de les convocatòries de selecció externa en què estigueu participant, haureu d’emplenar el formulari de reclamacions, en forma i termini, d’acord amb el que estableixen les bases de la convocatòria i les diferents resolucions emeses per la Comissió de Valoració a l’apartat Bases/Doc del Portal d’Ocupació d’Aena https://empleo.aena.es
 
En cas que la vostra reclamació no estigui relacionada amb cap de les convocatòries de selecció, però sí que estigui relacionada amb l’àrea de selecció, us haureu de dirigir, per correu electrònic, a les adreces següents:
 

Contacte

Serveis de telefonia ( +34) 91 321 1000

Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any

Tens una discapacitat auditiva? De 7:00 a 23:00 en horari peninsular. Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any
Accedeix-hi
Logo Aena