Portal de Tràmits i Reclamacions
Portal de Tràmits i Reclamacions
Emissió d'acreditacions/autoritzacions per a les persones/vehicles que desenvolupen la seva activitat al recinte aeroportuari.
Àmbit del servei
Acreditació personal aeroportuària: s'estableix per a les persones que desenvolupen la seva activitat laboral al recinte aeroportuari.
La unitat responsable del procediment és la Direcció d'Operacions, Seguretat i Serveis; l'emissió la duu a terme l'Oficina de Seguretat Aeroportuària de cada aeroport, a excepció dels aeroports de Madrid Barajas i Barcelona, on es duu a terme a les oficines SAETA i BAC, respectivament. Cada aeroport gestiona les seves acreditacions i aquestes només són vàlides per a l'aeroport on s'han expedit.
L'interessat o el responsable de l'empresa que va sol·licitar l'acreditació està obligat a comunicar immediatament la seva pèrdua a l'Oficina de Seguretat de l'aeroport (en el cas dels aeroports de Madrid Barajas i Barcelona, a les oficines SAETA i BAC, respectivament).
El cost de la confecció de l'acreditació ha de ser abonat per l'empresa a la qual pertany l'usuari.
Les acreditacions permeten l'accés i la permanència exclusivament a les zones autoritzades. Les zones esmentades queden fixades pel codi de color i, si escau, per la lletra que porta impresa, i queda prohibit l'accés i/o l'estada en zones diferents de les autoritzades.
L'emissió d'una acreditació obliga l'usuari a fer-ne un ús correcte, l'obliga a acceptar i a complir les seves normes d'utilització, i també totes les disposicions establertes al formulari de sol·licitud.
Sol·licitants del servei
La sol·licitud l'ha de fer un representant reconegut de l'empresa/entitat que tingui el contracte amb l'aeroport, assumint com a responsable la veracitat de les dades aportades. Per a això lliurarà el formulari de sol·licitud corresponent degudament emplenat i signat, facilitant les dades i els documents sol·licitats al formulari.
El representant acreditat de l'empresa/entitat, en sol·licitar les acreditacions, es compromet expressament a acceptar, a complir i a fer complir als seus usuaris les normes d'utilització de les acreditacions, i també totes les disposicions establertes al formulari i assumeix les responsabilitats en què pogués incórrer pel seu incompliment.
Àmbit del servei
Autorització de vehicle: s'estableix per a als vehicles que hagin d'accedir a la zona aeronàutica, a fi que puguin desenvolupar adequadament l'activitat per a la qual estan autoritzats.
La unitat responsable del procediment és la Direcció d'Operacions, Seguretat i Serveis; l'emissió la duu a terme l'Oficina de Seguretat Aeroportuària de cada aeroport, a excepció dels aeroports de Madrid Barajas i Barcelona, on es duu a terme a les oficines SAETA i BAC, respectivament. Cada aeroport gestiona les seves autoritzacions i aquestes només són vàlides per a l'aeroport on s'han expedit.
L'interessat o el responsable de l'empresa que va sol·licitar l'autorització està obligat a comunicar immediatament la seva pèrdua a l'Oficina de Seguretat de l'aeroport (en el cas dels aeroports de Madrid Barajas i Barcelona, a les oficines SAETA i BAC, respectivament).
El cost de la confecció de l'autorització ha de ser abonat per l'empresa a la qual pertany l'usuari.
Les autoritzacions de vehicles permeten l'accés i la permanència exclusivament a les zones autoritzades. Les zones esmentades queden fixades pel codi de color i, si escau, per la lletra que porta impresa, i queda prohibit l'accés i/o l'estada en zones diferents de les autoritzades.
L'emissió d'una autorització obliga l'usuari a fer-ne un ús correcte, l'obliga a acceptar i a complir les seves normes d'utilització i també totes les disposicions establertes al formulari de sol·licitud.
Sol·licitants del servei
La sol·licitud l'ha de fer un representant reconegut de l'empresa/entitat que tingui el contracte amb l'aeroport, assumint com a responsable la veracitat de les dades aportades. Per a això lliurarà el formulari de sol·licitud corresponent degudament emplenat i signat, facilitant les dades i els documents sol·licitats al formulari.
El representant acreditat de l'empresa/entitat, en sol·licitar les autoritzacions, es compromet expressament a acceptar, a complir i a fer complir als seus usuaris les normes d'utilització de les autoritzacions, i també totes les disposicions establertes al formulari i assumeix les responsabilitats en què pogués incórrer pel seu incompliment.
IMPRESOS
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA (Autoritzacions per a vehicles)
Us atenem les 24 hores del dia, tots els dies de l'any